Home Vragen

postheadericon Frequently Asking Questions

Hoe werkt valet parking van Valet Parking 4U of als dat niet werkt: Hoe werkt valet parking schiphol?

Bij aankomst op Schiphol volgt u de borden: "Vertrekhal". In de bocht, tussen vertrekhal 2 en 3 staat een medewerker van Valet Parking Vliegveld op u te wachten om de sleutel in ontvangst te nemen. De medewerker is duidelijk te herkennen als een medewerker van Valet parking 4Ud. De medewerker zal u verder helpen met het uitladen van uw bagage. Nu kunt u rustig inchecken voor uw vlucht en kunt u ontspannen op reis. Bij uw terugkomst op Schiphol staat onze chauffeur met uw auto voor u klaar voor de aankomsthal.

Wie zijn wij?

Valet-Parking 4U werkt met klein team van betrouwbare en ervaren beroepschauffeurs. Wij staan voor het leveren van een simpele, betrouwbare service waar mensen wat aan hebben en die in tegenstelling tot wat veel mensen denken, helemaal niet duur hoeft te zijn. Parkeren en auto's vervoeren is ons vak, daar zijn wij goed in en trots op. Wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 51800373
onder IMaGo BV, ons holdingbedrijf. Voor eventuele vragen of klachten, kunt u ons telefonisch (023-7600036) of per email (info@valetparking4u.nl). Ook kunt u ons bezoeken in Rijsenhout (zie contactgegevens).

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

U reserveert rechts op deze pagina. Na het reserveren ontvangt u direct per email een bevestiging van uw reservering. Deze print u uit en neemt u mee. Indien u vergeet te printen kunnen wij u toch helpen.

Wat zijn de openingstijden?

Valet Parking 4U  24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend.

Hoe kan ik contact opnemen?

Wij zijn 24/7 bereikbaar per telefoon: 023-7600036  en e-mail: info@valetparking4u.nl.

Hoe weet ik of mijn reservering is doorgekomen?

Zodra u gereserveerd heeft, ziet u automatisch op uw scherm de reserveringsbevestiging. Op deze pagina kunt u ook uw reservering uitprinten. Daarnaast krijgt u automatisch een e-mail met de bevestiging. In sommige gevallen komt deze e-mail niet aan. Dit heeft te maken met dat de ontvangende computer deze mail als spam mail ziet. Dit betekend niet dat uw reservering niet gemaakt is. U kunt in uw ongewenste email nakijken of de bevestiging hier niet bij zit. Treft u de bevestiging daar niet aan, neemt u dan contact op met valet-Parking 4U .

Hoe wijzig/annuleer ik mijn reservering?

U kunt tot 12 uur van te voren, telefonisch of per email, kostenloos annuleren. Binnen 12 uur of zonder annulering, wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. U krijgt hiervoor een rekening toegestuurd op het door u aangegeven adres. Om een wijziging door te geven kunt u ons bellen of e-mailen.

Stel ik heb vertraging en ik kom een dag later terug, staat mijn auto dan alsnog op mij te wachten?

Ja. Er wordt rekening gehouden met eventuele vertragingen. U belt 30 minuten voordat u naar buiten loopt met het opgegeven mobile telefoonnummer  zodat wij uw auto klaar kunnen zetten buiten voor de aankomsthal.

Hoeveel tijd van te voren kan ik een parkeerplaats reserveren? / Zijn er last minute mogelijkheden?

U kunt bijValet-Parking4U een parkeerplek reserveren van maximaal 6 maanden tot minimaal 1 uur van te voren. Dit kan op onze site of per telefoon. Last minute reserveringen (U komt binnen 1 uur aan) uitsluitend na telefonisch overleg.

Verzekering

Allereerst het volgende: Op het moment dat u een reservering plaatst, ontvangt u van ons een email ter bevestiging. In de bijlage vindt u een contract in tweevoud, wat wij op het moment van overdracht ondertekenen alsValet Parking 4U en u als klant. Hierbij tekenen we dus voor ontvangst/afgifte wat u als rechtsgeldig bewijs kunt zien voor het feit dat u de auto afgeeft. Wij werken met beroepschauffeurs. Wij zijn verzekerd voor het verlies van no claim bij eventuele schade die door ons veroorzaakt wordt. Wij zijn niet verzekerd tegen diefstal. Voordat u ons de auto afgeeft, inspecteren wij uw auto op krassen e.d. Voordat u de auto weer in ontvangst neemt, inspecteert u weer uw auto. In het geval er schade is, wordt er een schadeformulier opgetekend en wordt onze verzekering aangesproken. Indien u aantoont dat u schade heeft geleden door een fout die bij zorgvuldig handelen zou zijn vermeden en/of als gevolg van een toerekenbaar tekort schieten van Valet Parking 4U, dan is V.-P.4U voor die schade aansprakelijk voor zover haar verzekering de schade vergoedt, tenzij er sprake is van opzet en/of grove schuld. Dit geldt overigens voor alle bedrijven van/op of rondom Schiphol.

Kan ik voor meerdere auto's tegelijk reserveren?

Dat kan bij ons. U moet wel voor iedere auto een nieuw reserveringsformulier invullen op de site.

Ik weet m'n vluchtgegevens nog niet/of hoe laat ik vlieg. Hoe moet ik reserveren?

U kunt op het reserveringsformulier bij de tijden 0.00 uur in vullen.Valet Parking 4U  neemt uw reservering gewoon aan. Uw vertrektijden dienen minimaal 3 dagen van te voren bij ons bekend te zijn. U kunt deze telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. Dit in verband met het ophalen en wegbrengen van uw auto. Zijn uw vertrektijden niet tijdig bij ons bekend dan behouden wij ons het recht om de reservering te annuleren.

Ik kom na middernacht aan. Welke datum moet ik op het reservering formulier invullen?

De exacte datum van uw aankomst op Schiphol moet ingevuld worden. Bijvoorbeeld: U vertrekt 25 november om 22.30u vanaf Barcelona , u komt 26 november 00.30u aan op Schiphol, dan vult u 26 november als de datum van aankomst in.

Kan ik ook betalen voor een andere persoon?

Ja dat kan.

Nemen jullie de sleutel in bewaring?

Ja, de sleutel laat u bij ons achter zodat wij uw auto voor u kunnen wegzetten en voor u kunnen klaarzetten bij terugkomst.

Stel ik kom een dag eerder terug, staat mijn auto dan alsnog op mij te wachten?

Ja, U kunt per telefoon of email uw nieuwe aankomsttijd doorgeven en dan zorgen wij ervoor dat uw auto bij aankomst voor u klaarstaat.

Wanneer en hoe kan ik betalen?

U kunt  bij afleveren van de auto betalen aan onze chauffeur; contant of met pin.

Binnenkort kunt u ook via de site betalen met credit card of Bankoverschrijving .

Waarom kan ik op bepaalde tijdstippen niet reserveren?

Het kan voorkomen dat er op bepaalde tijdstippen geen parkeerplaatsen vrij zijn. Deze tijdstippen zijn dan ook niet te selecteren in het reserveringsformulier. Neem dan contact met ons op.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Als uw vraag er niet tussen staat kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch en per e-mail bereikbaar voor al uw vragen.

Reserverings formulier
Het is vandaag
Ongeldige invoer
Persoonlijke gegevens
Naam (*)
Ongeldige invoer
Telefoon (*)
Ongeldige invoer
Email (*)
Ongeldige invoer
Auto Gegevens
Kenteken (*)
Ongeldige invoer
Merk (*)
Ongeldige invoer
Kleur (*)
Ongeldige invoer
Reisgegevens
Vluchtnummer vertrek (*)
Ongeldige invoer
Vluchtnummer aankomst
Ongeldige invoer
Vertrek (*)
Ongeldige invoer
Vertrektijd (*)
Ongeldige invoer
Aankomst (*)
Ongeldige invoer
Aankomsttijd (*)
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Hoe laat bent u op Schiphol? (*)
Ongeldige invoer
Totale parkeerperiode
Ongeldige invoer
BTW Bedrag
Ongeldige invoer
Bedrag incl btw
Ongeldige invoer
Opmerkingen en vragen
Ongeldige invoer
Akkoord voorwaarden (*)
Ongeldige invoer
  
Betaalkeuze




Ongeldige invoer